ORKAR INTEEEEEE

Asså oh måste plugga. Har haft tid och plugga nu i två veckor, har inte gjort ett piss och nu börjar jag plugga när jag bara har några timmar på mig. Typiskt mig... Jag måste faktist sluta, får dåligt på alla prov hela tiden :( Love takes over.. Kom hem från skolan för typ en timma sen, har vart lite såååådär chill dag hah. Vi hade idrott och typ bild och sånt och det är ju roligt eller a. Skulle igentligen gå till basketen nu men jag måste stanna hemma och plugga.

Har inga bilder eller så, mina inlägg kommer vara tråkiga för att min kamera har gått sönder haha bara så ni vet. Fast lägger in bilder då och då om jag är med några kompisar och de skickar bilder.

/neira.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0