Just so you know..

Älskling, vill bara att du ska veta att du är den bästa vännen jag har hafy, även fast du kan va lite jobbig och så ibland haha nä men. Ja förstår verkligen hur jobbigt det är nu för dig och så. Men asså "life goes on" det vet du själv, och inget bullshit nu med att du inte orkar för jag lovar dig du är tillräkligt stark så att du orkar. Tänk dig din familj de lever för dig och dina närmsta vänner också! Du kan inte svika oss i promise. Hoppas verkligen allt är bra med din pappa nu, och det dära med han dära killen jag förstår hur du mår.. Skulle varit i samma läge. Att du såg allt framför dina ögon. Asså det han gjorde med den andra tjejen. Det är riktigt falskt och hoppas verkligen du inser det snart. Han playar dig. Kärleken gör ont, och asså vi är bara 13 år, nu gäller det bara skola och fuck alla killar som står i vägen! Right Meryem?
Du vet själv att när det händer något finns jag alltid där i första hand! Messa mig, ring mig, MSN överallt! Även om klockan är 3 på natten så ill be there for you.

Säg inte att du inte orkar för då mår jag själv dåligt. Jag blir deppigare än vad du själv är fan haha. Så babe jag lovar hoppas allt blir bra och ja finns alltidddddd för dig!
Meryem Demircan jag älskar dej mest bästavän!


I know sa att det var sista inlägget, men bloggen hjälper alltid när man vill skriva ner allting och inte kan hålla det för sig själv bara. Aja nu går jag och lägger mig godnatt ♥

/neira.

Kommentarer
Postat av: meryem

Älskar dig grymt mycket älskling ! <3

2010-10-25 @ 23:28:04
URL: http://soultwins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0