Sofias källare? ALDRIG IGEN!

Ibland vill jag döda sofia.. Skrev precis värsta inlägget så raderar hon det.. tack för den.. Sitter här nu och dricker fanta exotik.. Fryser fortfarande även fast jag kom hen förlääänge sen, fan va kallt det är asså! Haha idag var jag med Sofia typ hela dan, sen kom hennes kompis Julia och då var jag med de en liten stund. Vi gick ner till Sofias källare. Så sitter vi där med tänt ljus och så typ sjunger vi och pratar och sånt. Sen plötsligt från ingenstans så släcks ljusen.. Fan asså vilken panik vi fick hahahaha sjukt! Vi typ låg där på marken och grät.. HAHA jag dog av skratt efteråt. Men chill kväll va det iallafall.
Right now: chattar med Meryem haha vilka minnen asså! Saknar sommaren..
Lite små sexiga bilder.. Jag och Sofia var helt ofixade ba så alla vet haha så inte perfekta bilder lixooom, speciellt jag mitt hår och allt euw.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0