till dig bästavän, hoppas du vet vem du är.

Jag saknar allt.. allt startade från sommaren, då jag fick lära känna dig mer och mer, kände dig sen innan fast det var bara MSN och face. Haha vilka minnen asså och allt folk vi var med. Saknar det så jävla mycket, ba jag kunde spola tillbaka skulle jag gjort det direkt. Skolan förstörde allt och vi tappa kontakten, men jag vet att du har din bästavän fast för mig är du fortfarande min bästavän och hoppas jag också är din. Och blir så jävla sur på vissa personer som ska förstöra allt, försöka göra mig avundsjuk eller något? Well well de PERSONERNA lyckas iallafall inte. Jag vet att du lämnade henne för att vara med mig fast nu är det tvärtom jag känner mig inte sårad eller något, vet att det är payback fast det gör så ont. För har aldrig haft sån nära vän, BÄSTAvän som du. Och det gick riktigt snabbt, att vara så sann som du, finns inga ord faktist. Jag känner mig som sveriges jobbigaste person just nu fast aa jag talar bara sanningen. Jag bryter ihop sakta och sakta för jag saknar dig verkligen. Är glad för hennes skull som får se dig nästa varje dag, och hon borde vara riktigt glad! Jag är ledsen ifall jag sårade dig och lämnade dig förlänge sen med en annan, och jag gjorde fel förlåt mig.. Känner mig så dum. Och om vi ska prata om oss så behöver jag inte säga så mycket? Samma humor skrattar åt allt haha, gör crazy saker och vi bryr oss inte. Var bara du som kunde gö mig glad för vi hade samma humor. Jag saknar att vara med dig verkligen, jag orkar inte detta mer och ifall du har tröttnat på mig så skulle jag varit glad för ärlighet för just nu tänker alla säkert att jag överdriver men det gör jag inte.. Jag är så ärlig som möjligt och vill bara prata ut om hur jag känner för finns ingen annan stans än på bloggen känns det som.
Älskar att du alltid och fortfarande står vid min sida, och det kommer jag alltid att göra desamma! Jag vet inte om du tänker på detta eller kommer ihåg fast snart om en månad har vi känt varandra i 1 år. Hoppas du inte glömt det.
Saknar dig och älskar dig bästavän..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0