Har lovat mig själv fan!

Nä nu har jag lovat mig själv att göra inlägg varje dag. Det räcker haha jag skaffar blogg varje gång och sen slutar jag blogga VARJE GÅNG! Blir så sur på mig själv.. Men a ska börja uppdatera regelbundet eller säger man så? Haha, gud jag är så arg för vi har gjort nya svenska grupper asså alla sjuor är blandade och jag fick värsta sämsta gruppen och Jhoni, Nancy och Bella är i samma. Inte inte roligt.. Tittade på paradisehotell nyss, fan va jag hatar Melissa! Okej över till detta nu. Ska hoppa in i duschen och softa där haha nä men sen typ titta på Tv och somna? :D



Bilden tagen förr igår eller något.
/n


Kommentarer
Postat av: meryem & miranda

Lägg in dagens outfit ? :D <3

2010-11-10 @ 04:25:46
URL: http://soultwins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0