BRÖDER: PAIN IN THE ASSSSS

Bråka med min bror nyss, så jävla cp störd slår sönder mig och efter det fråga jag varför slog du mig? För du är kaxig.. Och jag har inte ens sagt något -.- aja skit i honom. Försöker prata med några på msn, och speciellt dig. Hoppas allt blir bättre.. Ska ta och lägga mig snart haha som vanligt sen lägger jag mig runt tolv, men ja lovar denna gången. För jag börjar fucking åtta imon ohhh jag orkar inte. Men ska hem efter bamba för ska till läkarn.
Sen köpa uggs, rooooooligt. Vilket tråkigt inlägg, men har tråkigt så jag uppdaterar på bloggen då haha.

Och till dig anonym, liten random komentar:

.. om Hiss/diss:

ni går ju inte i åttan

IP: 85.224.165.73

svar: Det står att vi ska börja i åttan och att det kommer vara svårt, blind eller :D Hataaar anonyma..

/neira


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0